Verkkokaupan maksu ja toimitusehdot 

Voimassa 07.02.2025 alkaen 

Yleistä verkkokaupasta 

Verkkokaupan tuotteita myy Jeezi Oy Y-tunnus 3438357-2.  Myymme tuotteita myynti tiimien kautta verkkokaupan asiakkaille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. 

Tilaaminen 

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta http://www.jeezi.fi ostoskorin kautta. 

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. 

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. 

Tilausvahvistus 

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet: 

  •          tilaus-/viitenumeron 
  •          pankkitilinumeromme 
  •          laskun loppusumman 

 

Maksutavat 

Tuotteet  maksetaan tilauksen yhteydessä. Tuotteista ei aiheudu tilaajalle kustannuksia. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Visma Pay sivuston kautta. 

Maksupalvelutarjoaja 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Visma Payments Oy (2486559-4) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visma Payments Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Visma Payments Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. 

Visma Payments Oy, y-tunnus: 2486559-4 
Braahenkatu 4 
53100 Lappeenranta 

Puhelin: 09 31542037 
 

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Visma Payments Oy (2486559-4) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard- korteilla tehtävissä maksuissa Visma Payments Oy  näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Visma Payments Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa. 

Verkkopankit 

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Visma Payments Oy (2486559-4)  yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. 

Ennakkomaksu 

Myyntiä suorittava varainkeruutiimi toimittaa tuotteet kun myyntikampanja on lopussa ja  maksusuoritus näkyy tilillämme. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Maksusuoritukset osoitetaan tilille FI09 4210 0040 0040 36 Jeezi Oy, tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti. 

Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan kun maksu on suoritettu.  

Toimitusaika 

Toimitamme tuotteet varaikeruu tiimin pääkäyttäjän ilmoittamaan osoitteeseen yhtenä posti kuljetuksena. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan http://www.jeezi etusivulla. 

Toimitustapa ja toimituskulut 

Emme peri varainkeruutiimiltä erillistä toimitusmaksua, vaan lähetys toimitetaan yhteen osoitteeseen rahtivapaasti. Varainkeruu tiimi huolehtii tuotteiden kuljetuksesta omille asiakkailleen. Toimitamme tilaukset lavoilla tai  paketteina yhteen osoitteeseen.  

Vaihto- ja palautusehdot 

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksista perimme maksetut palkkiot  varainkeruutiimiltä. 

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot: 

  •          asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi 
  •          pankkitilinumerosi 
  •          sekä kopio tilausvahvistuksesta 

Palautusosoite: 

Jeezi Oy 

Metsolantie 77 A 40 
04430 Järvenpää 

Huom! Palautukset joko Postin kautta (asiakaspalautustunnus) 

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. 

 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta 

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@jeezi.fi tai soittamalla 050 5507183  tai postitse: 

Jeezi Oy 
Metsolantie 77 A 40 
04430 Järvenpää 

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin 

Muuta 

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. 

Jeezi Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. 
Jeezi Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.